Facebook Facebook Instagram Youtube

Terenowy Punkt Paszportowy


Szanowni Państwo,

w Urzędzie Dzielnicy Bielany czynne są TYLKO TRZY STANOWISKA. Wizyta w urzędzie jest możliwa WYŁĄCZNIE po uprzednim umówieniu sprawy (telefonicznej rezerwacji):

  1. wydawanie dowodów osobistych (+48) 22 443 48 62;
  2. rejestracja pojazdów fabrycznie nowych i wydawanie praw jazdy (wraz z dowodem opłaty - kasa w urzędzie jest zamknięta) (+48) 22 443 48 49;
  3. paszporty (wydawanie i sprawy niecierpiące zwłoki) (+48) 22 695 73 88.

 

Od 16 marca w Urzędzie Dzielnicy Bielany osobiście załatwisz sprawę związaną TYLKO z odbiorem dowodu osobistego, paszportu oraz rejestracją pojazdu. W Terenowym Punkcie Paszportowym obsługiwani będą jedynie klienci w sytuacjach niecierpiących zwłoki.

-----------

Terenowy Punkt Paszportowy (w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, ul. Żeromskiego 29)

Godziny pracy
poniedziałek: 10.00–17.30
wtorek, środa, czwartek i piątek: 8.00–15.30

Numer infolinii paszportowej: 222 500 119

Adres e-mail: tpp-bielany@mazowieckie.pl

Adres strony internetowej: www.mazowieckie.pl - zakładka paszporty - gdzie można znaleźć całkowitą informację dotyczącą wymaganych dokumentów, wykazy punktów paszportowych na terenie Warszawy i województwa mazowieckiego wraz z godzinami przyjęć.