Facebook Facebook Instagram Youtube

Aktualności


Nowe zasady działania Urzędu
15 maja 2020

Od 18 maja br. Urząd Dzielnicy Bielany prowadzi obsługę klienta we wszystkich sprawach realizowanych przez urząd, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Obowiązuje telefoniczna rezerwacja wizyt.

W urzędzie uruchomionych zostało 18 stanowisk i tylu mieszkańców będzie mogło w jednym czasie przebywać na sali obsługi.

Numery telefonów do umawiania wizyt w urzędzie:

  • dowody osobiste, meldunki (+48) 22 443 48 62
  • rejestracja pojazdów, prawa jazdy, dokumenty komunikacyjne (+48) 22 443 48 49
  • złożenie wniosku i odbiór paszportów (+48) 22 373 30 52
  • świadczenia rodzinne i fundusz alimentacyjny  (+ 48) 22 325 44 07
  • ewidencja działalności gospodarczej (+48) 22 443 46 90, (+48) 22 443 46 91, (+48) 22 443 46 94
  • pozostałe sprawy (+48) 22 443 47 00

Umówieni wcześniej Klienci są wpuszczani na sale obsługi pojedynczo. Klient przed wejściem musi skorzystać z udostępnionych płynów do dezynfekcji rąk oraz zasłonić usta i nos.

Oczekując na wejście do urzędu prosimy o zajmowanie kolejki przed urzędem w bezpiecznej odległości 2 metrów od siebie.

Pisma i wnioski (umieszczone w kopercie) można składać do oznaczonego pojemnika, ustawionego w przedsionku przy wejściu głównym. Punkt kancelaryjny na życzenie wydaje potwierdzenie złożenia wniosku.

Przypominamy, że niemożliwe jest dokonywanie płatności gotówką w kasach Urzędu. Przyjmowane będą wyłącznie płatności kartą oraz dokonywanie opłat przelewem lub poprzez inne formy płatności elektronicznej.

Większość spraw można załatwić, nie wychodząc z domu poprzez kontakt telefoniczny, e-mail, ePUAP, do czego zachęcamy.

Kontakt z urzędem jest możliwy drogą telefoniczną (+48) 22 443 47 00 (informacja ogólna) i elektroniczną: bielany.urzad@um.warszawa.pl

Sale obsługi mieszkańców zostały wyposażone w szklane przegrody zapewniające bezpieczny dystans między pracownikiem a mieszkańcem, a pracownicy zostali wyposażeni w niezbędne środki ochrony osobistej.

Nadal odwołane są wszystkie dyżury organizowane zwyczajowo na terenie urzędu (m.in. dyżury radnych, Rady Seniorów, bezpłatne porady prawne, itp.).

Nadal zamknięty jest Urząd Stanu Cywilnego Warszawa-Bielany.
Lista czynnych siedzib Urzędu Stanu Cywilnego (nie obowiązuje rejonizacja):
ul. Falęcka 10 (Mokotów),
ul. Grochowska 274 (Praga-Południe),
ul. Kłopotowskiego 1/3 (Praga-Północ),
ul. Andersa 5 (Śródmieście),
ul. Kondratowicza 20 (Targówek),
pl. Czerwca 1976 r. nr 1 (Ursus),
al. Komisji Edukacji Narodowej 61 (Ursynów),
ul. Włókiennicza 54 (Wawer).

Załatw sprawę przez Internet bez wychodzenia z domu: http://bielany.waw.pl/page/342,aktualnosci.html?id=2482

Centrum Obsługi Podatnika http://bielany.waw.pl//page/1185,podatki.html

Pliki do pobrania:
Pozostałe aktualności