Facebook Facebook Instagram Youtube

Godziny pracy


UWAGA ZMIANY

Szanowni Mieszkańcy, 

od 18 maja br. Urząd Dzielnicy Bielany prowadzi obsługę klienta we wszystkich sprawach realizowanych przez urząd, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Obowiązuje telefoniczna rezerwacja wizyt.

W urzędzie uruchomionych zostało 18 stanowisk i tylu mieszkańców będzie mogło w jednym czasie przebywać na sali obsługi.

Numery telefonów do umawiania wizyt w urzędzie:

  •  dowody osobiste, meldunki (+48) 22 443 48 62
  •  rejestracja pojazdów, prawa jazdy, dokumenty komunikacyjne (+48) 22 443 48 49
  •  złożenie wniosku i odbiór paszportów (+48) 22 373 30 52
  •  sprawy społeczne i świadczenia  (+ 48) 22 325 44 07
  •  ewidencja działalności gospodarczej (+48) 22 443 46 90, (+48) 22 443 46 91, (+48) 22 443 46 94
  •  pozostałe sprawy (+48) 22 443 47 00

Umówieni wcześniej Klienci są wpuszczani na sale obsługi pojedynczo. Klient przed wejściem musi skorzystać z udostępnionych płynów do dezynfekcji rąk oraz zasłonić usta i nos.

Oczekując na wejście do urzędu prosimy o zajmowanie kolejki przed urzędem w bezpiecznej odległości 2 metrów od siebie.

Pisma i wnioski (umieszczone w kopercie) można składać do oznaczonego pojemnika, ustawionego w przedsionku przy wejściu głównym. Punkt kancelaryjny na życzenie wydaje potwierdzenie złożenia wniosku.

Przypominamy, że niemożliwe jest dokonywanie płatności gotówką w kasach Urzędu. Przyjmowane będą wyłącznie płatności kartą oraz dokonywanie opłat przelewem lub poprzez inne formy płatności elektronicznej.

Większość spraw można załatwić, nie wychodząc z domu poprzez kontakt telefoniczny, e-mail, ePUAP, do czego zachęcamy.

Kontakt z urzędem jest możliwy drogą telefoniczną (+48) 22 443 47 00 (informacja ogólna) i elektroniczną  bielany.urzad@um.warszawa.pl

Sale obsługi mieszkańców zostały wyposażone w szklane przegrody zapewniające bezpieczny dystans między pracownikiem a mieszkańcem, a pracownicy zostali wyposażeni w niezbędne środki ochrony osobistej.

Nadal odwołane są wszystkie dyżury organizowane zwyczajowo na terenie urzędu (m.in. dyżury radnych, Rady Seniorów, bezpłatne porady prawne, itp.).

Nadal zamknięty jest Urząd Stanu Cywilnego Warszawa-Bielany.
Lista czynnych siedzib Urzędu Stanu Cywilnego (nie obowiązuje rejonizacja):
ul. Falęcka 10 (Mokotów),
ul. Grochowska 274 (Praga-Południe),
ul. Kłopotowskiego 1/3 (Praga-Północ),
ul. Andersa 5 (Śródmieście),
ul. Kondratowicza 20 (Targówek),
pl. Czerwca 1976 r. nr 1 (Ursus),
al. Komisji Edukacji Narodowej 61 (Ursynów),
ul. Włókiennicza 54 (Wawer).

Załatw sprawę przez Internet bez wychodzenia z domu: http://bielany.waw.pl/page/342,aktualnosci.html?id=2482

Centrum Obsługi Podatnika http://bielany.waw.pl//page/1185,podatki.html---

---

Urząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

ul. S. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa
tel.: (+48) 22 443 47 00
e-mail: bielany.urzad@um.warszawa.pl

czynny w godzinach:
poniedziałek-piątek: 8.00-16.00

dodatkowo poniedziałki w godzinach 16.00-18.00 pełnią dyżury pracownicy:

  • Wydziału Obsługi Mieszkańców
  • Delegatury BAiSO (komunikacja i ewidencja ludności)
  • Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia
  • Kasy
  • Urząd Stanu Cywilnego

Terenowy Punkt Paszportowy
czynny w godzinach:

poniedziałek: 10.00-17.30
wtorek-piątek: 8.00-15.30

numer infolinii paszportowej: 222 500 119
e-mail: tpp-bielany@mazowieckie.pl
www: http://www.mazowieckie.pl/ - zakładka paszporty - gdzie można znaleźć całkowitą informację dotyczącą wymaganych dokumentów. http://www.mazowieckie.pl/pl/dla-klienta/paszporty/miejsca-skladania-wnio/113,Warszawa.html - wykazy punktów paszportowych na terenie Warszawy i województwa mazowieckiego wraz z godzinami przyjęć.